Zondag – schoonzussendag

Morgen is het ‘schoonzussendag‘ voor me. Het is eigenlijk de eerste keer dat mijn schoonzusje en ik samen op pad gaan, maar ik weet zeker dat het gezellig gaat worden, en we hebben ook een leuk plan bedacht samen. De ‘hoofdactiviteit’ van de dag is de musical The Little Mermaid in het Beatrix theater in Utrecht. Dat alleen al is super, maar we breiden het lekker uit met een bakkie koffie vooraf, en achteraf een aperitiefje, een hapje eten bij Quignon in Utrecht en daarna een afzakkertje. Dat wordt een pure girls-day!! Ik hoop dat mijn schoonzusje net zo’n zin heeft als ik… laat die zondag maar komen; de mannen moeten het maar even zonder ons doen. Are you into it Erika?

18 Comments

  1. @ Floor, ik kijk er ook erg naar uit, we kunnen het goed met elkaar vinden, maar met haar nog niet zo heel lang ‘in the family’ is dit uitje er nog niet van gekomen… tijd voor een nadere kennismaking…

  2. Fantastisch Chantal, zowel dat je zo goed overeen komt met je schoonzus als dat je met haar op stap gaat. Meer nog: dat jullie bovendien samen van deze mooie musical zullen genieten…. Veel plezier meid!

  3. @ Billy, dat gaan we zeker doen…

    @ Francky, raar je onder je eigen naam te zien posten… ;-)

    @ London Caller, no, no hen party, just a day out between sisters-in-law…

    @ Mrs.T., ik ben weer helemaal ‘into’ musical…

    @ Joke, ja, girl power indeed…

    @ AvdAa, we gaan er wat van maken…

    @ Zuster Klivia, valt toch wel mee…

    @ Renesmurf, dank je… doen we…

    @ Marylou, we gaan er voor!! GO GO GO GIRLS!!!

    @ I live for my dreams, dank je…

    @ Poussy, ook jij dank je…

    @ Sjoerd, nee, waarom zouden we, is maar 45 minuten rijden hoor…

    @ Gerda, alles komt samen…

    @ Han, maar zij niet met jou vrees ik, she is taken!!

    @ Redstar, we gaan genieten, met een Grote G…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

