Spreuk van de dag

Mooie herinneringen schenken veel voldoening.
Vul ze daarom regelmatig aan.

7 gedachtes over “Spreuk van de dag

  1. Ik bouw steeds mooie herinneringen op want er komt een moment dat herinneringen het handboek van je leven zijn waarop je in je oude dag kan teren te minste als we gespaard blijven van Alzheimer.Maar ik heb bij mijn moeder gezien dat de oudste herinneringen tot het laatste blijven..spijtig genoeg was dat voor mijn moeder die 87 werd de oorlogsjaren en de vlucht..geen mooie herinneringen dus voor haar.

  2. Daarom voelen wij ons zo thuis in Los Boliches aan de Costa del Sol, behalve in de maanden juli en augustus want dan zijn we graag in Nederland. Veel te warm hier in die tijd. Grtz Mara

  3. @ Allemaal, en dat is wat ik dit weekend deed, herinneringen aanvullen met een mooi weekendje Veluwe met manlief… vandaar dat ik NIET langskwam of reageerde hier… ;-)

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

