And the winner is…

… Chantal!

Afgelopen week won ik via Facebook het nieuwe boek van Astrid Harrewijn, Miss Match. Gesigneerd en wel zal het zeer mooi staan tussen mijn al redelijke collectie met gesigneerde boeken van o.a. Roos Boum en Elise G. Lengkeek. Al die boeken zijn uniek, puur door de opdracht die erin geschreven staat. En elk boek vertelt voor mij een ander, persoonlijk verhaal, van mijn betrokkenheid bij het tot stand komen van die boeken. Als lezer ben ik erg trots op die unieke exemplaren, en daar kan geen digitaal e-book tegenop. Hoe zou men dat überhaupt doen, een e-book signeren?

14 Comments

  1. Ik lees vanaf ik dat kan. Toen ik 10 was, had ik de hele kinderafdeling van de bieb uit en mocht ik volwassen boeken gaan lezen. Ik heb geen idee hoeveel ik gelezen heb, maar dat is véél.

    Sinds een ruim jaar heb ik een e-reader en daar kan geen gewoon boek tegenop. Ik ben volledig om. Nooit meer echte boeken voor mij. Ben ik zou geen echte lezer? ;)

    Van harte met je nieuwe aanwinst! Tof voor je.

  2. Ook ik ben een boekenverslindster en op vakantie gaan dan ook altijd veel boeken mee.Ook ik heb sinds enige tijd een e-reader en alhoewelhet heel gemakkelijk is om mee te nemen én te lezen mis ik toch een “echt”boek in de hand.Dus ik zal altijd boeken blijven lenen én kopen maar om nou te zeggen dat je géén échte lezer bent als je e-boeken leest !!Tuurlijk ben je een échte lezer want ook een e-readbook is een boek alleen in een andere vorm ,maar in essentie hetzelfde.En of ze een e-book kunnen signeren:weet ik niet maar er zou wel een opdracht in kunnen staan!

  3. @ G. Blaauw, ik mis het boek fysiek niet heel erg, vind vooral het lezen gewoon een verrijking, hoe dat dan ook gebeurt…

    @ Zuster Klivia, ik was vroeger mijn bibliotheek-abonnement ook meer dan waard, elke woensdagmiddag weer het maximaal aantal toegestane boeken lenen hoor… elke week weer een mooie dag…

  4. Goed dat het geluk aan je zijde stond en je weer een getekend boek bij in je kast ka schuiven..Digitaal vind ik goed maar vind nog altijd dat het een echt boek niet kan vervangen.Zo E-reader wel gemakkelijk om mee op reis te nemen.geen gesleur meer.Proficiat met je aanwinst.

  5. @ Renesmurf, het is te doen hoor, digitaal ondertekenen kan ook, dus signeren ook…

    @ Han, ik heb juist een hekel aan mensen die ezelsoren maken, of die de rug ‘knakken’, grrrrrr….

    @ London Caller, I will never sell my signed books!

    @ Natuurfreak, ik ben nu wel om wat betreft de e-books, je kunt er veel meer van verzamelen met veel minder benodigde ruimte…

    @ Ineke, en dat is maar goed ook, vroeger kon je ECHT van de wereld zijn voor ons als je aan het lezen was…

    @ Sjoerd, hoe komt dat? Geen zin of geen tijd meer…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

