EINDELIJK!

Al jaren maken we hier in huis steevast grapjes over een weekendje Veluwe. Als we weer eens een verre bestemming hebben uitgezocht op het reisbureau is er minstens een van ons beiden die aanroert dat we ook voor 79 euro op de Veluwe hadden kunnen zitten. Nou ja, 79 euro werd het niet, maar het weekendje Veluwe is er toch van gekomen. Afgelopen weekend hebben we ons even lekker teruggetrokken in steden als Apeldoorn, Arnhem, Deventer en dat alles vanaf een rustige basis in Hoenderloo. And guess what? Het is bevallen, en we gaan zeker dit voorjaar nog een keer terug, met wat beter weer. De Veluwe, het nieuwe Hong Kong voor ons, haha.

22 thoughts on “EINDELIJK!

  1. De Veluwe is zalig. Ik ben verschillende malen in Otterlo geweest en mijn broertje woont sinds 3 jaar in Ermelo. Die heerlijke bossen zie ik dus regelmatig van zeer dichtbij.

  2. @ Sjoerd, dat is zeker zo, Limburg is daar ook een voorbeeld van…

    @ Ollie, België ken ik ook nog lang niet zo goed hoor… de Ardennen vind ik zelf erg mooi en vriendelijk…

  3. Ineke zegt:

    In Nederland zijn heel veel mooie plekjes.
    Je vindt er prachtige natuur, heel veel cultuur en mooie steden en dorpjes.
    Wij genieten er steeds weer van.
    Je ziet voor ieder wat wils.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben.

  4. poussy zegt:

    bij de veluwe denk ik gelijk aan Velp waar mijn opa en oma woonden! Het accent, de winkeltjes …. het boodschappennetje van oma ! Ja het was daar goed vertoeven ! Fijn voor je Chantal dat je zo’n fijn weekend hebt gehad :)

  5. @ Poussy, Deventer was vooral heel lieflijk, helaas was het koud, dus raincheck in de lente…

    @ Ineke, we hebben genoten, zeker weten… ook vooral van elkaar…

    @ Redstar, de steden daar voelen als dorpen aan…

    @ I live for my dreams, dat was het zeker…

    @ Gerda, miste je me soms ;-)

  6. fotograafhan zegt:

    Zo maken wij dat grapje met Assen.
    Alleen zijn we daar zelfs nog nooit geweest. :)

  7. Was er kort geleden nog.Ik vind het daar wat de natuur en stilte betreft hemels.Men moet niet altijd ver weg.In onze omgeving is ook veel te beleven

  8. @ Natuurfreak, de stilte is heerlijk, al heb je die in de steden uiteraard minder ;-)

    @ Renesmurf, ik ben al weer terug hoor…

    @ Billy, doen dan maar…

    @ Han, Assen ben ik ook nog nooit geweest, maar welk grapje maak je dan?

    @ Mrs.T., zoals elk land zijn mooie kanten heeft…

    @ London Caller, Google it… it is a part of Holland, like Kent is a part of England…

    @ The Empress, zeker niet, wij combineren ver en dichtbij graag…

    @ KnutzEls, als ik maar met manlief ben…

  9. Niet ver van ons vandaan. Die omgeving en dan naar de Posbank regelmatig bereden met één van onze MG’s. Nu snap je ook waarom wij ons op de Veluwe èn in Andalucia thuis voelen ;-)
    Grtz Albert

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

