Foto-ogen

Best lastig hoor, als je tegenwoordig nergens meer naar kunt kijken, zonder er meteen in je hoofd al een foto van te maken. En dan vervolgens daar ook meteen actie op te ondernemen en de camera te pakken om dat beeld vast te leggen. Het bewijst mij wel weer keer op keer dat in werkelijk ALLES wel een fotografische schoonheid zit, en dat vind ik dan weer erg mooi. Zie onder een snel kiekje (met minder snelle bewerking) van het Fender-logo van een gitaarkoffer.

Fender LogoKlik op de foto voor een grotere versie

15 gedachtes over “Foto-ogen

  1. Het laat zien hoe gepassioneerd je bent. Ik vind dat heel erg mooi .
    Ik geniet dan ook met volle teugen van je foto’s.

  2. @ I live for my dreams, dank je…

    @ Ineke, dank je wel voor je lieve commentaar…

    @ Natuurfreak, ik zou er niet in happen…

    @ Sjoerd, jij doet dat ook denk ik wel eens…

  3. Echt wel lastig, ik begrijp je volkomen :)
    Eens was het zo erg dat ik op vakantie om 4 u ‘s morgens in mijn bed lag te fotograferen. Toen was ik er mij van bewust dat ik moest afkicken, toch voor een paar dagen.

  4. Daar heb ik een goede oplossing voor gewoon je ogen dicht doen. :)
    Of je camera thuis laten liggen, dan kan je alleen maar spijt hebben dat je hem thuis hebt liggen. ;)

  5. @ Albert, die zat er wel in ja… ;-)

    @ Han, ik ha NOOIT weg zonder op zijn minst mijn compact camera…

    @ Renesmurf, jij maakt vooral alledaagse situaties op camera zichtbaar, een wandeling met Tessa en Quandy bijvoorbeeld…

    @ London Caller, he loves his guitars… but I am still his number one I hope, hahaha ;-)

    @ Joke, wij zijn ook wel eens midden in de nacht eruit gegaan om een speciaal verlichtte brug te fotograferen, zonder al te veel verkeer erop… hoe zot kan het zijn…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

