Eerste nominatie van 2013

Jawel, hij is al binnen hoor… mijn eerste nominatie voor 2013… haha. Lief van de persoon die me nomineert, maar onnodig, want de reden van die nominatie is voor mij heel normaal (beetje rare zin wordt dit zo merk ik…). Ik bedoel, wat ik voor deze persoon heb gedaan en betekend vind ik gewoon normaal, en dat behoeft dus geen nominatie. Maar ik zou liegen als ik zou ontkennen dat het met wel streelt… elk mens vindt zoiets toch wel leuk, of niet soms?

Nominatie 2013

15 gedachtes over “Eerste nominatie van 2013

  1. @ Gerda, ach, verdient zou ik niet willen zeggen, ik vind het vooral lief…

    @ Zuster Klivia… het is ook persoonlijk Kliefje… ;-)

  2. @ London Caller, I already have it (inside information ;-) )…

    @ Han, het streelt een mens wel eens…

    @ Renesmurf, ik streef er niet naar, komt uit de persoon zelf, als dank…

    @ Caroline, zo is dat… die is binnen, en ik heb een goede daad gedaan…

    @ Natuurfreak, thanks!

    @ AvdAa, onbeduidend voor mij, groots voor de ander…

    @ Redstar, ik ontken ook niet dat anderen dat niet zijn…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

