Spreuk van de dag

Voor morgen nog geen zorgen;
onderweg is het altijd nu.

11 gedachtes over “Spreuk van de dag

  1. Als er echt zorgen zijn wil ik die zo vlug mogelijk van de baan..heeft misschien wat te maken omdat men ouder geworden is en niet zo vlot meer alles van zich af schuift.

  2. O daar kan ik me niet aanhouden, ik overdenk altijd een dag eerder wat en hoe ik het zal doen en maak een lijstje en leg de spullen vast klaar. (toch een beetje zorgen voor morgen)

  3. ik leef zoveel mogelijk van dag op dag. Me nu al zorgen maken voor wat kan of zou kunnen komen is in feite tijd en energieverspilling.

  4. @ Mara, ik herken dat, mijn moeder heeft heel haar leven in de zorg gewerkt…

    @ Suske, zo is dat…

    @ Han, maar dan ben je dus altijd bezig met later, stel het dan wel bij indien nodig?

    @ Natuurfreak, ik denk dat ouder worden inzicht geeft…

    @ Renesmurf, je moet het idd niet uitstellen, maar oplossen… dan bevrijd het echt…

    @ I live for my dreams, hoop dat je er wat aan hebt dan…

    @ AvdAa, morgen is altijd wat onzeker… komt het wel of niet…

    @ London Caller, indeed!

    @ Sjoerd, morgen is morgen en Nu is Nu… leef Nu… Vandaag…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

