Peter Pan

Peter Pan neemt je altijd weer mee in zijn avonturen. Geweldig spektakel in het Ziggo Dome afgelopen week. Foto’s maken mocht helaas niet, dus dan maar een collage maken van foto’s die ik van het programma-showboek heb gemaakt; om toch een idee te geven. Wat heb ik genoten!!!

Peter Pan

14 gedachtes over “Peter Pan

  1. Fantastisch dat jij er zo van genoot lieve Chantal, fantastisch ook dat je er zo’n mooie collage van maken kon! En ik hoop dat je week even fantastisch zal zijn!

  2. @ Sjoerd, totaal geen kinderspektakel was het hoor… meer acrobatiek en musicalgenre… het verhaal in basis is voor kids, maar de uitwerking kan volwassen zijn…

    @ Gerda, creatief zijn, ook als je zelf geen foto’s mag maken van de show, dan maar het showboek als basis…

  3. Peter Pan ken ik alleen nog van uit een leesboek en dat beeld wil ik graag zo houden. Dus voor mij geen film dat zou mijn jeugd droom misschien verstoren.

  4. @ Han, heb je de Disney films nooit gezien, moet je eens doen, met evt. kleinkids?

    @ Renesmurf, zo is dat, geen betere reclame dan een positieve recensie…

    @ Mara, zeker, maar dan ben je te laat… het is een internationale show en hij was maar 4 dagen in ons land… dus nu weer vertrokken…

    @ London Caller, yes, in video projection…

    @ Natuurfreak, zoals alle sprookjes en verhalen als deze…

    @ I live for my dreams, ik geniet nog lekker na…

    @ Suske, volgens mij ben jij best een beter Peter Pan ;-)

    @ Joke, lange neus… dat is Pinokkio hoor…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

