Korte update

Geen Photo Friday vandaag, want dat lukt nog niet (bewerken in PS e.d.) dus maar even een korte update:

- Hechtingen mogen er maandag uit

- Nog altijd stijf van de pijnmedicatie om het draaglijk te maken

- Erg onthand

- Fysiotherapie is heel langzaam gestart

- Eerste zes weken alleen onbelast oefenen en niet hoger dan 90 graden (alsof ik dat zou halen, ahum…)

- Manlief reuze lief voor me en ook erg zorgzaam

Tja, wat moet je anders dan het ‘uitzitten’. Ik mist vooral ook de routine van het elke morgen op mijn ‘appeltje’ mijn logrondje te maken, dat zit er voorlopige nog niet in. De krant lezen met 1 hand is al uitdaging genoeg… tot zover dus… maar… we blijven (proberen althans) te lachen…

11 gedachtes over “Korte update

  1. maandag eerste lichtpuntje (meestal gaat het beter als de hechtingen eruit zijn …) en verder nog een verre weg te gaan ! Sterkte en beterschap !

  2. Ik wens je voor de komende tijd heel veel sterkte(én geduld):

    Ergens op de wereld staat de levensboom,
    Een sterke boom,
    De vriendenboom.
    Eén die niet van zon en regen leeft
    Maar van een beetje tederheid,
    Vriendschap én genegenheid.
    (Martine Bijl)

  3. Hallo Chantal..je krijgt een 10 voor al de moed en doorzetting die je hier laat zien..Langzaam aan zal het wel vooruit gaan.Geduld zal wel beloond worden.

  4. Je slaat je er wel doorheen, en je zal merken dat het stap voor stap steeds een stapje beter zal gaan. Nogmaals sterkte er mee.

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

