Missen

Noodgedwongen maak ik een ‘afkickperiode’ door wat betreft mijn computerwerk, mijn fotowerk, en mijn fotobewerking. Dit mis ik allemaal enorm, het vult normaal ook de dagen erg aangenaam. Ik steek daarom vandaag even samen met Pluto de tong uit… mijn therapiesessie van vandaag was dit logje… ik steek de tong uit naar de bagger tijden die ik doormaak…

Pluto steekt tong uit

11 gedachtes over “Missen

  1. Kan me voorstellen dat als het normaal een groot gedeelte van je leven uitmaakt, je even in een gat valt, moet zoeken naar een andere manier van invulling van je dagen. Take care!

  2. Dat zal je zeker zwaar wegen maar niet opgeven.Ieder stapje ,hoe klein ook is een overwinning.Er blijven in geloven en geduld oefenen maar dat is vlugger gezegd dan gedaan Chantal.Maar vooral proberen positief te blijven denken.

  3. ja, zo is het leven soms, dan ben je beperkt in je doen en laten.
    Hopelijk komt het allemaal weer goed en kan je weer voort, roeien met de riemen die je hebt.

  4. Afkicken is niet zo erg, maar het zijn die bijverschijnselen die vervelend zijn, sommige vallen wel mee, zoals je tong uitsteken ;-)

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

