Ziekenhuis

Zo, een keertje een bezoekje aan het ziekenhuis gebracht ZONDER onnodig wachten, ze leren het wel. De uitslag?

- de oude foto’s, uit Frankfurt, bekeken en uitgelegd gekregen
– nieuwe foto’s gemaakt
– voele, trekken, duwen en wat nog meer maar zeer doet

Goede nieuws:
– naar omstandigheden is de beweging die er nu in zit goed, vooral dankzij mijn trouwe oefeningen
– vanaf maandag mag ik langzaamaan met de fysio gaan oefenen met wat belasting, op geleide van de pijn
– over 3 maanden terugkomen voor controle, om het te blijven volgen, i.v.m.mijn osteoporose willen ze het nauwer volgen dan anders
– de drie-band arm-middel sling mag af, en om te rusten mag ik nu een normale sling gebruiken, en ook delen van de dag zonder sling als ik dat aankan wat betreft pijn (ik kan dus weer ademen!)

Minder goed nieuws (aan slecht nieuws doe ik niet):
– de plaatsing van het metaal, aan de voorkant van het gewricht, kan gaan zorgen voor pijn en klachten, wat zou betekeken dat het er uit moet. In ons land zouden ze het meer aan de zijkant hebben geplaatst, wat minder problemen zou geven. Streven is het in ieder geval tot 1 jaar te rekken, maar ‘only time and pain will tell’.

Al met al dus niet ontevreden hoor, alleen nog een lange weg te gaan voor ik weer helemaal terug ben, en weer alles kan wat ik voorheen kon, m.n.wat betreft computerwerk is het nog maar erg weinig… Maar… Geduld is me inmiddels wel meegegeven, het proces laat zich niet forceren.

14 Comments

  1. Al bij al is het goed nieuws Chantal en met je geduld en instelling tegenover het leven kom je er wel.De lange revalidatieweg die je nog te gaan hebt, zullen wij je allemaal zeker steunen.Je komt er zeker en hopelijk met niet teveel pijn want na zulke onderzoeken is het altijd weer een stapje terug.

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

