Voor mijn lieve lezers!

20130409-115235.jpg

16 gedachtes over “Voor mijn lieve lezers!

  1. Hoe kleurrijker je leven is, hoe mooier én interessanter het wordt. Wat een schitterende gedachte zette je hier voor ons neer, bedankt!

  2. @ G. Blaauw, dat is een mooie aanvulling…

    @ Sjoerd, die vind ik juist vrij kleurloos…

    @ Gerda, maak er een mooi weekend mee…

  3. ja, de kleur moet je zelf aan je leven geven ! Vandaar dat er geen doeken gelijk zijn ! Ik wens je een vrolijk gekleurde dag :)

  4. @ Renesmurf, smurfenblauw zeker?

    @ Natuurfreak. zeker weten…

    @ Han. Mondriaan ook… en die had maar een paar kleuren nodig…

    @ Billy, muziek wel?

    @ KnutElz, da’s mooi…

  5. Waar! Maar gelukkig hoef je niet alles zelf te doen. Er zijn ook een hoop lieve mensen die kleur geven aan je/mijn leven.

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

