Ontwerpetappes

Heel voorzichtig en in veel etappes ben ik weer een beetje aan het ontwerpen geslagen. Onlangs een leuke flyer ontworpen voor een vriend in Spanje. Zij hebben daar een taalschool, en hij was op zoek naar een nieuwe promotieflyer… via via via via via kwam hij bij mij terecht, wij kennen elkaar nog van vroeger, voordat hij naar Spanje emigreerde. En het resultaat was naar ons beider tevredenheid. Wat wil een mens nog meer.. En voor mij is het elke dag weer goede therapie… en zinniger dan de armen doelloos op en neer bewegen toch?

9 thoughts on “Ontwerpetappes

  1. Zeker zinniger, en het is nog creatief ook! Bovendien doe je er een goede vriend plezier mee… Blij voor jou dat je toch weer wat een het werk gaat meid!

  2. Dat is geweldig leuk om te doen én een uitdaging .Creatief bezig te zijn werkt ontspannend én het kan , therapeutisch, ook helpen. Ik wens je heel veel inspiratie toe.

  3. @ Gerda, heel langzaam aan en als therapie in te zetten…

    @ G. Blaauw, het ontspant me zeker… maar geeft helaas ook veel napijn…

  4. @ Natuurfreak, dat zie ik als een compliment, dank je…

    @ Han, zo is dat zeker… doen wat kan, en laten wat niet mag…

    @ Joke, ik kan dat idd niet goed… wil altijd bezig zijn…

    @ Sjoerd, daar heb ik de ;leeftijd nog niet voor ;-)

  5. ik dacht dat we het resultaat zouden te zien krijgen… ;-)

    Als je zo bezig bent, kan je misschien ook wat je zorgen aan de kant zetten, Chantal

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

