De GROTE doos

Al opruimend ben ik aangekomen bij ‘De Grote Doos’. Hiermee doel ik op de grote box die vol zit met oude foto’s, jawel, nog oude foto’s – niets digitaals aan. En die moeten dus allemaal even doorgenomen worden, een klein beetje gesorteerd worden en dan maar in hoesjes stoppen… iemand nog een idee waar ik van die A4-insteekhoezen kan kopen waar vier foto’s inpassen? Ze zijn vast uit de tijd namelijk. Ik zoek ook nog hoezen om negatieven in te doen, want die zitten er vaak ook nog bij.

Negatieven

 

16 Comments

  1. leuk zo’n onverwachte doos met herinneringen ! Denk dat die hoesjes voor foto’s nog wel te krijgen zullen zijn maar voor de negatieven zal het misschien enveloppenwerk worden ….. een fijne dag !

  2. @ Poussy, de doos brengt herinneringen bij de vleet… en neemt dus veel tijd…

    @ Sjoerd, ik dacht ook meteen aan HEMA…

    @ Gerda, hij komt hier wel langs…

    @ G. Blaauw, Makro Breda zal dat dan ook wel hebben…

    @ Sas, HEMA en Makro it is dus…

  3. Toen onze jongens het huis uit gingen heb ik ze een doos vol “herinneringen” meegegeven:een doos met niet alleen foto`s maar ook met dingen uit elke “groei”periode:schoentjes,babypakje,t-shirtje,tekeningen,knutseltjes enz. Daarin zit ook een klein dagboekje met mijn herinneringen :zowel aan de zwangerschap als aan hun kindertijd.Erop heb ik met grote letters gezet: De Ontwikkelingsdoos!
    Ze waren er erg blij mee en de doos staat in hun werkkamer.

  4. Chantal ik ben even naar beneden gelopen en zag dat ik nog een pak van 50 vel kleinbeeld x8 negatiebladen voor je heb liggen. De A4 mappen voor 8 foto 10×15 zou ik ook nog ergens moeten hebben, maar je kan ook de de heldere A4 ringband hoezen nemen en de 8 foto’s op een A4tje plakken.

  5. Ik heb drie lades vol foto’s die ik zelfs wil scrappen bij tijd en welzijn:)

    Succes. Geen tips. Ik heb ze ook nog hoor, negatieven en laat ze maar in de mapjes in het laadje zitten vooralsnog:)

  6. @ Moira, ja, als ik met pensioen ben ga ik dat vast ook doen, voor nu gaan ze toch in de doos terug…

    @ Natuurfreak, veel tijd kost het zeker… weet nog niet of ik het nu al doe… veel andere dingen te doen ook…

    @ Renesmurf, maar dat is niet geordend, en je kent me toch…

    @ Han, meen je dat… mail me maar eens…

    @ AvdAa, we hebben ze allemaal wel op zolder denk ik…

    @ Joke, ik denk dat het een najaarsding gaat worden…

    @ Floor, de meesten wezen die kant op, Good Old HEMA…

    @ G. Blaauw, ik kreeg die doos dus van onze (schoon)ouders…

    @ Redstar, dat blijkt wel…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

