Harry Potter Update

Dan ben je Nederlands, en dan is het een feit dat je eerst legio andere vertalingen verzameld van de Harry Potter boeken, en pas afgelopen weekend de Nederlandstalige paperback cadeau krijgt. Als bonus dan weer wel meteen een aparte versie naast de standaard NL-versie erbij gekregen, een pocket paperback versie in België gekocht. Ach, zo blijft er altijd wat te wensen over. Ik ben lekker op weg (zie afbeeldingen), maar er zijn er nog ZO VEEL te zoeken en verzamelen…

Harry Potter verzameling

Harry Potter verzameling

13 Comments

  1. Het is leuk én interessant om te verzamelen .Een aankoop of een geschenk voor je internationale Harry Potter-verzameling is natuurlijk iedere keer weer een ontdekking op zich. Zo verzamel ik geschiedenisboeken(door de eeuwen heen) van Nederland én van Europa.

  2. Daar gaat het verzamelen toch om, speuren naar die in de verzameling ontbrekende exemplaren.
    En als je dan iets hebt waarvan je het bestaan niet eens wist ………. en in geen lijstje voorkomt ….. kicken.

  3. Ik wist niet dat jij zo’n Potter-fanaat was, maar ik hoop dat jij alle publicaties verzamelen kan!
    Zoals je ziet ben ik er terug, moe maar voldaan van al de cultuur die ik in Engeland heb opgesnoven.
    Van nu af aan kom ik hier elke dag weer van je mooie blog genieten en ik hoop dat jij van de hele komende dag ook genieten kan!

  4. @ Mara, ach, er zijn toch wel meer mensen die boeken verzamelen…

    @ Natuurfreak, er zijn iig 69 talen beschikbaar, en dan zijn er nog verschillende edities per taal…

    @ Renesmurf, klopt, het gaat juist om de zoektocht…

    @ Han, als luisterboek heb ik ze op mp3, maar niet tastbaar…

    @ Sjoerd, nee hoor, dat valt wel mee…

    @ Mrs. T., thanks voor je link, you are right!!

    @ Gerda, daar heb ik toch al eerder over gelogd hoor…

    @ AvdAa, precies, dat maakt het leuk en spannend ook…

    @ Redstar, geen HP-fan dus…

    @ Poussy, daar ben ik nog naar op zoek, heb wel een leuke op het oog, met een klok erboven, beetje Harry-stijl ook…

    @ G. Blaauw, ook een aparte verzameling, maar wel heel ruim te interpreteren denk ik…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

