Reclame

Gek eigenlijk, waar ik nu veelal meteen wegzap als er reclame komt, of zelfs bij voorkeur een programma opneem om de reclame te kunnen skippen, vond ik in mijn jeugd reclameblokken juist leuk. Hier een verzameling uit de jaren ’80, mijn jeugdjaren.

6 gedachtes over “Reclame

  1. mijn kinderen waren gek op Loeki het Leeuwtje !!!! Zo typical dutch en gezellig ! Voor hen hoorde het zo echt bij bezoek in Nederland bij opa en oma net als Sesamstraat ! Sweet memories

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

