Therapeutisch gamen

Manlief heeft een mooie valide reden gevonden om te mogen gamen op zijn Playstation… therapie. Ja… zo lust ik er nog wel eentje liefje… Gelukkig ben ik niet de beroerdste en geef ik je graag nieuwe spellen. Nu in ieder geval veel plezier met Sniper Elite V2… Game on, en als het als therapie geldt… wie ben ik dan daar tegenin te gaan. Eens bedenken wat ik nog graag wil hebben en of ik dat dan als therapie kan opvoeren. Ideeën zijn welkom!

15 gedachtes over “Therapeutisch gamen

  1. Heel therapeutisch werkt een nieuwe camera, een boek van Potter of of een nieuw reisje Chantal! *wink, big smile*

  2. @ Gerda, laat ik nou net gisteren van manlief een leuke gadget-camerai gehad hebben, een Polaroid camera, back to the eighties… ;-)

  3. Therapie voor…..?
    In mijn uitgaanstijd was ik gek op Pacman, maar dat spelletje bestaat niet meer zeker?

  4. @ Mara, ik denk dat dat ook een generatie-ding is, jullie zijn er niet mee opgegroeid…

    @ Renesmurf, pac man, heerlijk retro…

    @ Billy, manlief heeft zijn schouder en sleutelbeen gebroken, en ik heb een gecompliceerde bovenarmbreuk (ja, je mag best even lachen…)…

    @ Han, dat mag altijd… bedenk maar een leuke workshop voor me…

    @ Joke, dat is ook zo, alleen ik kan niet wandelen, en autorijden mag manlief niet, en mij duwen kan manlief ook nog niet, dus dat wordt dan lastig…

    @ Sjoerd, maar dat mag manlief niet… en ik nog maar een klein stukje…

    @ G. Blaauw, dat hebben we net gehad, en de dag na thuiskomen is manlief dus gevallen…

    @ Natuurfreak, dat met je elke dag doen, sowieso…

    @ Sexandthecity, voor sommige vrouwen ook wel hoor…

    @ AvdAa, je komt er vast mee weg…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

