En zo gaat het eruit zien

Hier is een beeld van hoe mijn bundeltje is geworden. Dit is het allereerste exemplaar en is voor mijzelf. Dit is ook de z/w-versie; ik kan hem bij Blurb ook in kleur laten drukken, dan zijn de afbeeldingen in kleur.

Het eerste exemplaar van mijn bundel columns

Het eerste exemplaar van mijn bundel columns

21 gedachtes over “En zo gaat het eruit zien

  1. @ G. Blaauw, ik hou niet van tierelantijnen…

    @ Gerda, dank je…

    @ Ineke, wil je er eentje kopen? En wil je in september op de schilderles ook even voor koopvrouw spelen…

    @ Poussy, dank je wel…

  2. @ AvdAa, ik ben er iig blij mee…

    @ Floor, hele goede ervaringen, zowel wat betreft opmaaksoftware als drukken, zowel tekst als fotoboeken, en notitieboeken e.d….

    @ Misssexandthecity, dank je, ben ik ook wel een beetje ;-)

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

