Back in time

The eighties are back… Helemaal happy met mijn nieuwe spijkerjasje van We Fashion

20130608-174117.jpg

16 gedachtes over “Back in time

  1. The eighties zijn bij mij nooit weggeweest want ik draag nóg altijd veel jeans en ook spijkerrokken en zéker jasjes.Zowel lang als kort.Ik vind het prettig dragen :zowel net als casual.En leeftijd maakt niet uit want ik hoop binnenkort 64 te worden .Daarom kan ik me indenken dat je helemaal happy bent met dit prachtig jasje.

  2. @ Floor, ik voel me er happy bij… die nieuwe oude mode…

    @ Gerda, helemaal terug…

    @ G. Blaauw, 64 is een mooie leeftijd, en dan heb je de jaren 80 zeker heel mooi beleefd…

    @ Zuster klivia, nee dank je, dat gaat me te ver… ben geen Kim Wilde…

  3. O, wat leuk ik ben ook weer hip, er hangen er hier nog twee nieuwe in de kast. Een is zo’n Stone wash model is die ook nog hip?

  4. @ Natuurfreak, ik helaas wel… en moest dus lang wachten op een leuke nieuwe…

    @ Mrs. T., niet echt mode meer…

    @ Han, ja, lang genoeg wachten en je wordt vanzelf weer hipperdepip…

    @ Sexandthecity, jeans blijven klassiekers, alleen de modellen veranderen…

    @ Sjoerd, op FB?

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

