Lieflijk

Die scheet van een hubby verraste me dit weekend met dit lieve boeketje. Daar wordt een vrouw nu helemaal soft van, toch?

Lieflijk en klein, maar fijn

18 gedachtes over “Lieflijk

  1. @ Albert, nee, dat lijkt me niet slim, ik denk ook dat de bloemen daar veel duurder zijn…

    @ Renesmurf, veel vrouwen wel hoor, niet alleen ik…

    @ Han, hij is mijn grote voorbeeld vaak met dit soort dingen… de lieverd…

    @ Billy, ik tel mijn zegeningen…

    @ Joke, hij is de beste… voor mij althans…

    @ Misssexandthecity, ze vrolijken huis en haard en hart op…

    @ Sjoerd, is snel gevuld, als er geen gat in zit ;-)

    @ AvdAa, zagen meer mannen dat maar… we are not so high maintenance…

    @ KnutzEls, vond ik nu ook…

    @ Ineke, lief he, van mannetjelief…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

