Vouwles

Zo, we gaan vandaag eens even hard aan de slag… en vooral ook snel… voor degene die van een strak ingerichte kledingkast houden, komt ie!

18 gedachtes over “Vouwles

  1. @ Sjoerd, ik strijk erg veel, maar sommige dingen ook weer niet… dit shirt is wel heel strak… wellicht is het stiekem buiten beeld wel eerst even gestreken…

  2. Wassen en strijken, dus ook het opplooien van de was doet mijn Laflamand, ik zal ‘m eens naar je blogje toesturen… *wink, big smile*

  3. denk dat ik heel wat inelkaar gefrommelde shirtjes zal hebben voordat ik tot dat resultaat kom !

  4. @ KnutzEls, ik vind strijken zelfs niet erg… niet alleen vouwen…

    @ Poussy, tja, oefening baart kunst…

    @ AvdAa, ja, zo kan het ook… of zij daar ook zo over denkt?

  5. @ Natuurfreak, nee, niet van de strakke vouwlijnen?

    @ Renesmurf, heb je nog geen vouwrobot, broertje van je stofzuigrobot? ;-)

    @ Han, maar je kunt het pauzeren…

    @ Joke, heb je iemand om te vouwen dan?

    @ Misssexandthecity, dat is ook een idee…

  6. Ik ben iemand die alles strjkt maar tegenwoordig,nu de kinderen het huis uit zijn en ik kastruimte te over heb, hang ook ik alle shirts en overhemden(ná ze te hebben gestreken) op een kapstokje.Op kleur ,lange,korte mouw:alles heel overzichtelijk.

  7. @ G. Blaauw, ik strijk ook wel erg veel,. behalve ondergoed en baddoeken e.d. In de kast is alles ook super strak georganiseerd op kleur en soort en sekse…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

