And the winner is…

Vandaag mag ik samen met een mede-redactielid van ons lokale krantje de winnaar van de Lente-foto-wedstrijd gaan kiezen. Leuk… en spannend. Er waren mooie inzendingen bij. Ik zal tzt wel even een linkje naar de webpagina plaatsen waar ze ook op komen te staan. Voor nu verklap ik nog niets, ik heb mijn keuze al gemaakt, eens kijken of mijn collega op dezelfde lijn zit.

12 gedachtes over “And the winner is…

  1. Ik heb de moed in deze opgegeven. Ik had een prachtige foto ingestuurd voor het thema water. Een reddingboot op volle zee. Het jurylid vroeg aan zijn zoon wat hij erop zag, een boot… En dat bepaalde dat ik geen winnaar werd.

  2. Ik doe nooit mee aan foto wedstrijden want niets is zo onvoorspelbaar.Wat de 1 mooi vindt betekent voor iemand anders helemaal niets.Er is ook geen lijn in te trekken maar fijn voor u dat je mag jureren.

  3. @ Billy, het is een eer…

    @ Renesmurf, het gaat niet om beter, het gaat om wat past bij het thema…

    @ Han, ik snap je commentaar niet…

    @ AvdAa, dat verklap ik nog niet… de winnaar weet het zelf nog niet…

    @ Natuurfreak, dat is zo, maar toch is het leuk om te horen wat anderen ervan vinden… eens of niet mee eens…

    @ Sjoerd, ach, je moet het doen als je het leuk vindt… het is geen must…

    @ Floor, ik heb de wedstrijd ook bedacht…

    @ Gerda, elke dag is leuk… als je dat ervan maakt ;-)

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

