Dode mus

Word je gevraagd een enquete in te vullen… prima, doe ik.

Krijg je als beloning een kortingscode voor je volgende bestelling… prima, altijd leuk.

Wat is er mis, denken jullie nu vast. Nou, dat zal ik zeggen:

Datum enquete: 2 juli 2013

Datum verlopen van de toegestuurde kortingscode: 30 juni 2013

Hoezo blij maken met een dode mus.

17 gedachtes over “Dode mus

  1. @ Evisworld, ach, het ging met niet om de korting, maar het was gewoon een ‘dode mus’…

    @ AvdAa, 3,95 in dit geval…

    @ KnutzEls, zoveel heisa ga ik er niet om maken…

    @ Kliefje, te veel moeite hoor…

    @ Ineke, dat is zo… of foutje-bedankt-gevalletje…

    @ Floor, inderdaad…

    @ Gerda, zeker weten…

  2. @ Joke, ik doe het af en toe… als ik zin heb…

    @ Sjoerd, nee, je hebt het al ingevuld…

    @ Renesmurf, dat denk ik ook, hoop ik voor hen ook…

    @ Albert, nee, dus niet… alleen deze log…

  3. Ik doe nergens aan mee! Je ziet het tegenwoordig ook te vaak op Facebook. De verleiding is groot. Iedereen liked tuinmeubelen, smartphones en ik weet niet wat. Als er maar iets te winnen valt wordt er geliked! Bah .. Over slechte reclame gesproken. ;(

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

