Photo Friday – After dark

Het thema deze week is ‘After dark’. Ik moest meteen denken aan de maan-fotosessie die ik ooit heb gedaan, midden in de nacht, na het vallen van de avond.

This weeks theme is ‘After dark’. It immediately made me think of the moon-photoshoot I did a while back, in the middle of the night, just after dark.

Photo Friday - After Dark

10 gedachtes over “Photo Friday – After dark

  1. Mijn bewondering gaat uit naar dat mooi dat mooie randje om je foto!

    Ik geniet nog een weekje van de vakantie en dan haal ik mijn blogschade wel weer in. :)

  2. ja, bij after dark zou ik dan denken aan wanneer het weer licht is! ha, te letterlijk denk ik. Maar evengoed, je afbeelding is schitterend, zoals gewoon!

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

