Ik hou van reizen…

… en van fotografie. En dus combineer ik beide thema’s maar eens.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

11 gedachtes over “Ik hou van reizen…

  1. @ AvdAa, altijd eentje minimaal bij me…

    @ Poussy, dank je wel… zonnig is het nog maar een beetje…

    @ Natuurfreak, dank je wel…

    @ Sjoerd, merci voor het compliment…

    @ Gerda, dank je zeer…

  2. @ Billy, dank je…

    @ Joke, ik vind het altijd leuke ‘schriften’ om dingen in bij te houden, of Scrapbooking in te doen…

    @ Leidse Glibber, dank je wel…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

