Geduld is een schone zaak

Vaak ben ik best wel ongeduldig, toch zijn er dingen waar ik járen over kan doen, zoals het ophangen van onze Australische didgeridoo. Hij stond in onze gang, omdat ik geen mooi systeem had hem op te hangen, zonder dat gaten in de didgeridoo zou moeten maken (wat ik absoluut NIET wilde). En nu hangt hij dan eindelijk toch, dankzij een vriend. Nee, ik heb hem zelf opgehangen, maar een bezoek aan hem bracht me op het idee hoe ik het moest doen. Hij had er nl. ook eentje en ik heb eens goed gekeken naar zijn ‘hangconstructie’. En nu prijkt onze didgeridoo dus in de woonkamer aan de muur. Happy!!!

Didgeridooooooooooo

Didgeridooooooooooo

 

9 gedachtes over “Geduld is een schone zaak

  1. @ Sjoerd, zo dacht ik nu ook…

    @ Natuurfreak, je ziet altijd wel iets…

    @ AvdAa, zeker, ik ben er blij mee i.i.g….

    @ London Caller, no, we travelled the East Coast, not the outback… still on my list though…

    @ Ineke, nee hoor, een haak en een schroef… zelfs papa kan dat ;-)

    @ Sas, dank je…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

