Cool

Het is net als met verwarmingen, die krijgen altijd in de winter storing. En dat geldt hier ook voor de airco in onze auto. Voor het tweede achtereenvolgende jaar vertoond hij uitgerekend NU een defect. Ik koel er niet echt vanaf, zoveel is wel duidelijk. En dus moest ons karretje even ‘onder het mes’. Gelukkig hebben wij daar een ‘mannetje’ voor die dat wil doen, en ook goed kan. Dankzij onze vaste garage kunnen we weer cool door het leven.

13 gedachtes over “Cool

  1. Ik heb niet eens airco in de MG. Dak eraf en gewoon genieten van de wind door je haren… Trouwens, in de Renault hebben we wel een werkende airco, maar die staat alleen aan als het regent en de ruiten beslaan.

  2. Heb er geen in mijn wagen en op zulke hete dagen als deze week zou hij goed van pas komen.Heb er wel 1 in de slaapkamer en die heeft deze week zijn werk heel goed gedaan .Ik kan niet zo goed tegen de hitte en geraak anders niet in slaap en ga er onder door.

  3. @ AvdAa, ik zou het toch niet willen missen…

    @ Natuurfreak, in de slaapkamer zou ik het weer niet hoeven, dat is me te koud…

    @ Joke, soms doe ik dat ook nog wel hoor…

    @ Floor, ARKO?

    @ Han, je hebt ook verschil tussen airco en klimaatcontrole…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

