Cappuccino…

… maar dan anders.

De laatste tijd kan ik erg genieten van een lekkere cappuccino, maar dat je er ook meer mee kunt doen dan de gewone, warme variant? Nee, dit had ik niet bedacht. En dus deel ik het maar eens. Wie weet iets voor jullie? Zomers is het in ieder geval wel, en fris lijkt het me ook.

Cappuccino, maar dan anders

Cappuccino, maar dan anders


Klikken is vergroten.

12 gedachtes over “Cappuccino…

  1. Klinkt lekker, ga ik onthouden voor als het iets minder warm is. Nu probeer ik zo kort mogelijk in de keuken te staan :)

  2. Lijkt mee heerlijk!!!Wat ik nog wel eens maak als het warm is:een bolletje vaniile ijs overgieten met wat cappuccino en daarboven op mokkaslagroom.

  3. Als ik het zo zie moet het heerlijk zijn, maar ik moet er van af blijven, jammer teveel suiker en slagroom. Maar probeer jij het maar eens uit en vertel het ons!

  4. @ Joke, je kunt het toch met wat minder zoet doen?

    @ AvdAa, zeker een vakantielekkernij denk ik…

    @ Grietje, klinkt ook niet verkeerd, beetje ice-cappuccino-achtig…

    @ Floor, even uitprinten dan maar…

    @ Sjoerd, dat kun je wat minder doen hoor…

    @ Gerda, ik geniet graag… van het leven!

  5. @ KnutzEls, altijd leuk om eens te maken toch…

    @ Natuurfreak, soms hebben tijdschriften verrassende recepten…

    @ Albert, maar maak je het ook? ;-)

    @ Han, maar dit is nu juist GEEN koffie…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

