Nostalgie uit de jaren ’70

In mijn jeugd had elk meisje wel een poezie-album, ik ook dus. En onlangs kwam ik ze weer tegen, drie stuks heb ik er vol weten te krijgen. Hele dierbare gedichten staan er in, o.a. van beide oma’s die inmiddels overleden zijn. Ook oud leraren, en vriendjes en vriendinnetjes maakten er wat moois van. Dat vroeg gewoon om een ‘photoshoot’. En dat kan ik dan weer mooi delen in dit logje. Ga je mee op reis, terug in de tijd.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

12 Comments

  1. Ik heb er nog 2 liggen, inmiddels staan er ook veel mensen in die al overleden zijn. Mijn opa bijvoorbeeld, met zijn priegelige handschrift. Leuk om héél af en toe nog eens in te kijken. Maar meer ook niet eerlijk gezegd. Mocht ik ze kwijtraken, dan zou ik daar niet verdrietig om zijn.

  2. @ Poussy, dat is wel de reden dat zolders opruimen ook nog leuk is…

    @ AvdAa, ik had een sigarendoos vol poezieplaatjes…

    @ Joke, zeker weten…

    @ Sjoerd, meestal wel… alleen schreven de jongens er wel in…

    @ Han, waarom jij niet?

  3. Toen jij zo’n album had in de 70’s waren wij al vader en moeder. Onze laatste Zwijmelen op Zaterdag met Hot Chocolate zal jij vast leuk vinden, of was je toen nog te jong ;-).
    Mara had in de late 50’s en early 60’s een poezie-album. Het moet nog ergens liggen op zolder of in de garage waar onze MG’s staan. Salu2 Albert

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

