Big, bigger, biggest

Amerikanen kunnen nooit eens gewoon voor een normale maat gaan. Op een pagina van Wikipedia (leuke verzameling trouwens, klik hier) over verschillende soorten sandwiches en hun herkomst, springen zij er weer uit met hun Dagwood… en dan vragen ze zich af waarom de zo dik zijn, duhuh!

Je vraagt je überhaupt af hoe ze het naar binnen krijgen…

Dagwood sandwich

Dagwood sandwich

Wat zijn wij dan bescheiden hè, met onze boterham met hagelslag of vlokken.

Boterham met hagelslag

Boterham met hagelslag of vlokken

12 gedachtes over “Big, bigger, biggest

  1. Tja, eigenlijk heb ik op mijn twee tripjes naar Amerika niet zo veel dikkerds gezien… maar het wordt gezegd dat ze dat zijn, dus zal het wel waar zijn zeker?

  2. Waar is de tijd dat je een boterham dubbel moest eten in plaats van enkel dik belegd.

  3. Toen ik de laatste keer in Amerika was stond ik in een warenhuis verstomd bij die large verpakkingen Chips,koekjes,snoepjes enz..Reuze verpakkingen en ze gingen als zoete broodjes met massa’s over de toonbank.

  4. Zoiets kun je toch onmogelijk eten? Wij nemen zo nu en dan een Whopper bij de Burger King, Maar dan hebben we er voor maanden weer genoeg van gehad.

  5. @ KnutzEls, dat dacht ik nu ook, voor mij zou het ook een week eten zijn…

    @ Billy, letterlijk niet, figuurlijk wel… ;-)

    @ Albert, Mac en WiFi, dat is een reden… ook voor mij hoor…

    @ Sjoerd, dat is lekker, en dan met een beetje suiker…

    @ Natuurfreak, alles moet daar groot zijn… belachelijk… het staat me altijd meteen tegen…

    @ AvdAa, gewoon oude kaas voor mij…

    @ Joke, mee eens…

    @ Poussy, zij met gemak…

    @ Ineke, of met sambal net als pa vroeger, bij gebrek aan überhaupt beleg…

    @ Gerda, toch zijn er legio…

    @ Han, ik ga -als ik er al ben- voor een wrap of ChickenNuggets, en een milkshake… meer zul je me er niet zien nemen… zelfs geen frietjes…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

