Back to normal

Het is raar, maar vandaag is het weer een normale dag; manlief naar het werk, ik thuis aan de slag, de wekker liep weer af (ouch, dat deed even pijn). Gelukkig ben ik niet zo traditioneel dat het hier ‘maandag-wasdag’ is, die heb ik dit weekend al gedaan… ja, ik was OOK (of vooral) op zondag!

Deze week een paar leuke (her)nieuwe afspraken, en die maken de week weer mooi om naar uit te kijken… en dus begin ik met deze ‘posi-log’. Hopelijk slaat het over op jullie.

Make the most of every day!

12 Comments

  1. Ik was ook vooral in het weekend.Altijd al gedaan,dit ook in verband met het sporten van de kinderen,vroeger én het sporten van manlief nu.Maar het was ook vooral omdat ik door de week altijd aan het werk was en in het weekend tijd had voor dat soort zaken .En dat is er eigenlijk altijd ingebleven:wassen in het weekend.

  2. @ renesmurf, en uitkijken naar de volgende break ;-)

    @ Mara, wassen doe je als je was hebt…

    @ Han, zo is dat ook…

    @ Sjoerd, weet ik, je log gelezen…

    @ AvdAa, joh, de wasmachine? LOL…

    @ Sas, dat is ook weer goed…

    @ Billy, ik las het, kort weekje wel voor je… slow start…

    @ London Caller, we need the daily routine too…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

