Photo-heaven

Ik ben in de zevende hemel; jeetje, wat een oogst. Twee weken Zuid-Frankrijk, en ik heb voor meer dan een jaar aan foto’s te plaatsen voor mijn dagelijkse fotoblogbijdrage. Langzaamaan aan het uploaden, elke dag een setje… op Chantaliaans’ fotolog gaan we dus een jaartje Zuid-Frankrijk doen. Als je zin hebt? Kom dan mee op reis. Vanaf 9 september begint de serie van deze reis om mijn fotolog.

13 gedachtes over “Photo-heaven

  1. @ gerda, dan moet je mijn fotolog volgen, hier komt niet zo veel op te staan…

    @ Ineke, nieuwe stijl wordt het ook vanaf die serie…

  2. Je brengt me op een idee om onze Spanje foto’s (ruim 25 jaar) in een aparte fotoblog onder te brengen. Denk niet dat m’n lief dat wil vanwege het vele werk voor hem als webmaster.
    Grtz Mara

  3. @ natuurfreak, er is daar nu ook al elke dag wat te zien hoor ;-)

    @ Han, hoezo niet?

    @ Mara, maar jij kunt toch zelf bloggen?

    @ London Caller, no, I skipped Nice, no time… did do Monte Carlo and St. Tropez instead…

    @ Sjoerd, zeker komen…

    @ AvdAa, elke dag iets nieuws daar… en een bezoekje kost niet veel tijd hoor…

  4. @ Chantal. Lekker koken is meer mijn hobby dan veel achter de MacBook Pro zitten. Ik ben tevreden met mijn iPad en daar kan je gelukkig ;-) geen weblog op bijhouden.
    Ik kan zelf bloggen, maar wil dat gewoon niet.
    De taken t.a.v. onze fotoblog hebben wij verdeeld. Ik, Mara, doe meestal de teksten en het verdere beheer van onze blog is in handen van m’n lief.
    Grtz Mara

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

