Prijzen

Wat is dat toch met de Fransen en hun prijzen… Waarom kost een kopje koffie dat ik op het terras drink 1 euro meer dan wanneer ik binnen aan de bar ga zitten…. en dan nog veel erger, waarom kost de koffie mij na 21.00 uur een euro meer? Is dit ANDERE koffie? Betere, lekkerdere? Ik heb het er niet in kunnen ontdekken… Dan maar lekker Hollands om 20.55 uur een kopje koffie bestellen, voor de lagere prijs, en er pas om 21.01 uur aan beginnen… haha Fransen, heb ik jullie even tuk!!

12 gedachtes over “Prijzen

  1. @ Gerda, ik kan ook geen reden bedenken om dit ‘goed te praten’…

    @ Aspasiablog, ja, waar, maar ik wil WEL een kopje koffie… dus betaal ik…

  2. Biertje of kopje koffie: € 1,30 Glas witte of rode wijn: € 1,50
    Soms inclusief een tapa. Waar in Los Boliches aan de Costa del Sol.
    Frankrijk is gewoon een duur land m.b.t. de horeca. Trouwens Nederland ook ;-).
    Grtz Mara

  3. @ Mara, het viel ons idd op dat Benidorm ook relatief niet duur was… Thailand is ook een mooi voorbeeld daarvan…

    @ Renesmurf, was Polen duur?

    @ Floor, dit vind ik geen charme…

    @ Han, haha, je zou het eigenlijk moeten doen… bestellen, aanpakken en ter plaatse staand opdrinken… niet eens aan de toog… of ermee naar toilet gaan, en dan geld terug vragen ;-)

    @ Sjoerd, tja, helaas willen we het wel, en dus betalen we, en dus blijven zij vragen…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

