Photo Friday – On the road

Het thema deze week is ‘On the road‘, en met net 3,350 kilometer rijden achter de rug, heb ik voldoende wegen gezien. Een hele mooie route die ik heb gereden was de Route des Crètes in de Provence, Frankrijk. En aldaar nam ik deze foto.

This weeks theme is ‘On the road‘, and with just having been on the road for 3,350 kilometers, I have seen my fair share of roads. A very beautiful road that I have been driving was the Route des Crètes in the Provence, France. And it was along that ride that I took this photo.

Photo Friday - On The Road

11 gedachtes over “Photo Friday – On the road

  1. Dit vind ik een mooie warme foto.
    Ik ben niet zo voor bewerken,maar kan dit toch wel waarderen.

  2. @ Gerda, dank je wel voor je complimenten… dit wordt ook de nieuwe stijl vanaf september op mijn fotolog…

    @ Ineke, gelukkig maar, want dit wordt de nieuwe fotolog-stjl dus…

  3. @ renesmurf, dank je…

    @ Han, ben benieuwd…

    @ Sjoerd, dat weet ik… Ineke -by the way- is mijn moeder ;-)

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

