Ik ben u wat verschuldigd…

… jawel, de uitslag van de ‘Name that family’-quiz. Komt ie… en eerlijk zijn hè, hoeveel had u er goed?

A.The Barones, Everybody Loves Raymond

B.The Waltons, The Waltons

C.The Sopranos, The Sopranos

D.The Conners, Roseanne

E.The Jeffersons, The Jeffersons

F.The Partridges, The Partridge Family

G.The Huxtables, The Cosby Show

H.The Walkers, Brothers & Sisters

I.The Tanners, Full House

J.The Bradys, The Brady Bunch

K.The Fishers, Six Feet Under

L.The Seavers, Growing Pains

M.The Bunkers, All in the Family

N.The Pritchetts, Modern Family

O.The Ewings, Dallas

P.The Bluths, Arrested Development

Q.The Simpsons, The Simpsons

R.The Keatons, Family Ties

S.The Jacksons/Drummonds, Diff’rent Strokes

T.The Cleavers, Leave It to Beaver

 

8 gedachtes over “Ik ben u wat verschuldigd…

  1. Ziezo, makkelijk hé als je een dagje wacht en de oplossing zo maar op je bordje voorgeschoteld krijgt *wink, big smile*

  2. De Tanners ken ik alleen als adopterende familie van Alf. De Bundy’s stonden er niet tussen, die waren in NL een stuk bekender. Van meer dan de helft hieboven had ik nog nooit gehoord. Ik keek op Flying Doctors na geen soaps en de laatste 5 jaar is de TV met kabel de deur uit. Kijk nu alleen ondemand en bepaal dus zelf wanneer ik iets kijk. Bij direct kijken heb je het nadeel dat je vervelende stukken niet door kan spoelen.

  3. @ gerda, tja, gemak dient de mens…

    @ ximaar, aaaah, een mede Flying Doctors-fan… dat was in de jaren 80 MIJN serie!!!

  4. Ik geloof dat ik de simsons nog wel herkende, de rest zei me niets of vaag wat. Ha, en dan zit ik ook nog met de spelling. Geen beginnen aan dus, maar wel een leuk idee en uitvoering.

  5. @ renesmurf, spelling reken ik je niet op af hoor…

    @ AvdAa, maar welke zeggen je wel wat…

    @ Sjoerd, en ook niets goed…

    @ Redstar, geen serie-man…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

