Look-a-like

Ik mag graag kijken naar The Great British Bake Off, inmiddels seizoen 3 aan het volgen. En wat voor figuren je daar dan in tegenkomt, hilarisch soms. Deze serie doet er een jongeman mee die me meteen aan een bepaalde acteur deed denken in een wel heel geinige rol. Ik benieuwd of er onder mijn lezers mensen zijn die de link ook leggen. Op wie lijkt onderstaande jongeman (of aan wie doet hij je ‘instantly‘ denken)? Manlief hier weet het -volgens mij- meteen. Ik ga nog niets verklappen, want als ik ook maar één quote zou noemen, weten jullie het meteen denk ik.

Look-a-like

11 gedachtes over “Look-a-like

  1. Ik moet je wederom teleurstellen Chantal. Ik ken de serie niet, en ook dit heerschap doet bij mij geen belletje rinkelen :)

  2. Ik kijk ook naar de bake-off maar had de link niet gelegd .Maar nu ik hem zó zie dan moet ik denken aan Austin Powers alias Mike Myers.

  3. @ Redstar, een jaren tachtig film-trilogie???

    @ KnutzEls, nee, die bedoel ik niet…

    @ Sjoerd, ja, ik worstel wat met de layout…

    @ Grietje, helemaal juist…

    @ Mrs.T., Groovy Baby…

    @ Han, ach, andere interesses…

    @ Marja, ja, die ook, maar die lijkt ook wel wat op Powers…

    @ Renesmurf, het is meer associëren…

    @ Natuurfreak, het verbaast me dat weinigen het weten, de film-trilogie is uit ‘onze’ vormjaren…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

