Bloggers ontmoeten

Normaal ben ik niet het type dat meedoet aan blogmeetings, en al zeker niet aan die grote events. Ik blog omdat ik het leuk vind, maar niet om mensen in reallife ook te gaan ontmoeten. Toch maak ik binnenkort een uitzondering. Ik ga een van mijn trouwe mede-fotologgers ontmoeten. Het leuke is wel dat het publiek op mijn fotolog veel internationaler is en de persoon die ik ga ontmoeten is dan ook een Canadees. We hadden al eens eerder -buiten de blogsfeer om- contact (i.v.m. een Harry Potter-boek voor mijn collectie) en nu zijn vrouw en hij een paar uur op Schiphol moeten verblijven op weg naar huis terug, stelde hij voor om elkaar te ontmoeten en samen een bakkie te drinken. Over deze uitnodiging hoefde ik gek genoeg niet na te denken en ik zei meteen ‘ja’, of beter nog ‘yes‘.

Waarom maak ik nu een uitzondering? Met Peter heb ik toch al sinds het begin van het foto-loggen een aparte band en hem (en zijn vrouw Penny) wil ik gewoon graag in het echt wel eens ontmoeten. Het blijft een uitzondering… dus jullie hoeven me nu niet ineens allemaal uit te gaan nodigen voor blogmeetings… die sla ik -netjes- af.

Hoe de ontmoeting met Peter en Penny verloopt, horen jullie van me, dat beloof ik.

10 gedachtes over “Bloggers ontmoeten

  1. Ik hoef ook niet iedereen in real life te ontmoeten. Alhoewel ik ooit eens een blogmeeting in Utrecht heb meegemaakt.

  2. Ik heb 2 weken geleden Elly van Café au Lait ontmoet, in haar woonplaats in Zuid Frankrijk. We waren op doorreis en kwamen er praktisch langs. Was leuk! Verder goed contact (ook regelmatig irl) met Evert, Brabbels en Kiekjes en blogloze Femke die alleen reageert, nooit zelf schrijft. Salty Letters ook live gezien. Ik ben ook erg kieskeurig. Van die ontmoetingen met een huiskamer/restaurant vol, daar kan ik niks mee. Ben van 1 op 1 contact.

  3. @ Sjoerd, toch een groot event?

    @ Kliefje, kieskeurig… toch heb je er veel meer ontmoet dan ik ooit zal doen…

    @ KnutsElz, haha… in Rotterdam bijvoorbeeld ;-)

    @ Mrs.T., ik hou het bij deze…

    @ AvdAa, waarvan?

    @ Natuurfreak, dat gaat lukken…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

