Fit for Free

De bekende Fitness-keten Fit for Free heeft een nieuwe reclame-campgane ‘uitgerold’, landelijk en behoorlijk groots. Wat ik daar mee heb, vragen jullie je wellicht af… dat zal ik dan maar even vertellen. Het is een erg leuke en tevens rare gewaarwording om door bijvoorbeeld Rotterdam te wandelen en dan ineens familie van je te zien op de billboards en reclame zuilen, en ook op YouTube waart hij inmiddels al rond. Mijn achterneef Remco, als een van de boegbeelden voor Fit for Free. En wie is Remco dan? Nou, die jongeman op de poster hieronder. Hij heeft naast zijn werk bij Fit for Free ook een eigen personal-training en coachingsbedrijf op het gebied van bewegen, alles vanuit zijn achtergrond van Universiteitsstudie Bewegingswetenschappen. Beetje reclame maken mag wel… respect voor mensen die zo in het leven staan.

Fit for Free - Remco

6 thoughts on “Fit for Free

  1. Nou ja, reclame. Hij kan er ook niets aan doen maar als je voor Fit for Free moet betalen vind ik het toch wat dubbelzinnig.

  2. e zegt:

    Dank je Chantal, dat je me de foto van de billboard hebt gestuurd waar Remco opstaat. En wat een leuk stukje. Ik als zijn moeder zijnde ben ook erg trots op hem!! Hij doet het toch maar!! En uiterlijke vergelijkingen, zijn gelukkig anders dan karakter trekken.

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

