Indrukwekkend boek

Onlangs kwam ik – al snuffelend in mijn favoriete winkel (lees: Polare) – een boek tegen waarvan ik al meteen de rillingen kreeg. De kaft en titel doen me meteen vermoeden dat dit een indrukwekkend verhaal zal zijn. Het staat dan ook meteen op mijn ‘to-read-list’. De ePub is al binnen. Zodra ik het boek gelezen heb, zal ik er zeker op terugkomen met wellicht een korte recensie. Even terugkeren naar mijn oude ‘werk'; recenseren van boeken.

O ja, welk boek, voor ik het vergeet:

Boek: Vlucht uit kamp 14
Auteur: Blain Harden
ISBN-no.: 9789460033667

14

5 gedachtes over “Indrukwekkend boek

  1. Dit boek ken ik niet maar het doet me denken aan De Rijstmoeder van Rani Manicka. Ook een zeer indrukwekkend boek dat zich afspeelt tijdens de oorlog, in Maleisië in dit geval, gebaseerd op waargebeurde feiten. Het is al weer even geleden dat ik het gelezen heb maar kan me nog herinneren dat ik het soms een tijdje weg moest leggen omdat het zo heftig was…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

