Jetlagged!

Zo lieve lezers, wat dachten jullie, die is in haar Hula-rokje verdwenen om niet meer terug te komen. Nee hoor. Maar heftig was het wel. Ondanks dat manlief en ik al heel vaak tijdsverschillen overbruggen en lange vliegreizen maken, hebben we nog nooit zo’n klap gehad als dit jaar. We have been jetlagged bad, very bad! We zijn beiden echt vanaf zondag na het thuiskomen totaal van de kaart geweest. Geen idee meer wat boven en onder was, wat dag en nacht moest zijn, wat avondeten en ontbijt moest heten (en wanneer dat dan te nuttigen, als we het al konden binnenhouden). Vandaag is het normale leven dan eindelijk weer begonnen; manlief naar zijn werk (nog wel in Hawaii-shirt – geintje voor de collega’s), en ik probeer thuis weer in het ritme te komen. En dat ritme kan niet zonder webloggen. Dus… she is back!

15 gedachtes over “Jetlagged!

  1. Inderdaad waar waren ze ….. nog even en opsporingsberichten waren uitgegaan, burgernet was nog net niet ingeschakeld, maar interrpol stond al op de uitkijk, blijken ze gewoon lam ergens gelegen te hebben.
    Maar She is Back ….. Wekom Back.

  2. Heb ook een paar dagen op m’n kop gestaan. Inmiddels heb ik het ritme wel weer aardig gevonden. Zou ook gek zijn als het niet zo was, ben alweer een week in NL

  3. @ Redstar, yep! Had je dat nog niet door ;-)

    @ Natuurfreak, daar ben ik druk mee bezig, langzaamaan komt het wel…

    @ OT Renesmurf, vragen staat vrij, en de beslissing blijft bij de rechter liggen…

    @ A&M, je spreekt lekker spaans, ik een beetje Hawaiiaans… ;-)

    @ Joke, een beetje gelijk had je dus wel…

    @ Mrs.T., ik weet niet of die er veel komen, het zit in het hart… heb je Facebook? Dan lees je daar e.e.a. op mijn tijdlijn…

    @ Miss&Make-Up, welkom hier…

    @ London Caller, this one didn’t, we had the best time ever… Las Vegas and Hawaii!!

    @ Floor, USA normaal boeit me niet zo, 6-8 uur trek ik wel, de 12 uur van nu, en 22 uur reizen, mere dan 36 uur wakker, dat was de klapper…

    @ Sas, thanks…

    @ Sjoerd, dank je, good to be back…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

