Photo Friday – Huge

Het thema deze week deed me meteen terugdenken aan onze laatste vliegreis, waarbij we over de Grand Canyon vlogen. Eerder mocht ik deze al eens bezoeken, en hij blijft gewoon mega groot, die Grand Canyon, dus past hij perfect deze week.

This weeks theme immediately made me think of our last flight, we flew over the Grand Canyon. I had the privilege before to visit the canyon as well, and it is without a doubt huge, so what better photo to fit this theme.

Photo Friday - Huge

12 thoughts on “Photo Friday – Huge

  1. Daar was je dus lieve Chantal! Ik hoop dat jij een schitterende reis had en de jetlag snel verdwenen zal zijn, want dat kan er flink op inhakken. Maar daarna zullen jullie beslist nagenieten van deze heerlijk trip…

  2. @ Gerda, ja, ik was gewoon even met vakantie op vakantie ;-)… jammer dat je tijdens mijn afwezigheid niet gewoon bent langsgekomen, ik blog altijd wel door hoor, alleen bezoek ik dan even zelf geen blogs… ben immer op vakantie…

  3. @ Mara, en dat voor een iPhone…

    @ Renesmurf, het is mega…

    @ Han, dat vonden wij ook…

    @ Sjoerd, maar het gaat wel heel lang onder je door…

    @ London Caller, we had to stop anywhere in the US, so Vegas was our choice… we liked both for different reasons…

    @ Billy, thanks…

    @ Joke, heel apart…

    @ AvdAa, barely…

    @ Natuurfreak, een van de mooiste ter wereld…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

