Slow TV

Even terug in de tijd (getriggert door een persiflage van Koefnoen). Kennen jullie dit programma nog, zeg maar het ‘Lingo’ van de jaren ’70 en ’80.

Cijfers en Letters

11 gedachtes over “Slow TV

  1. Ik kende de serie wel, maar die persiflage niet, dus bedankt meid!
    En OT: ik reageer altijd op reacties, dat moet je me niet kwalijk nemen anders kan ik wel de hele dag op de blogs blijven rondstruinen…

  2. Het begint met een gespannen kennismakingsgesprekje met best wel pittige vragen.
    En dan start het spel.

    Hele stomme televisie eigenlijk wel, haha. Lingo ook overigens.

  3. @ Gerda, aha, ik werk idd anders, heb gewoon een standaard bloglijst, en die open ik in tabs…

    @ Sjoerd, jouw TV jaren waren dat zeker, het Lingo van die tijd…

    @ Redstar, keer je toen weinig TV of alleen dit programma niet?

    @ Natuurfreak, ja, die CD-rom heb ik eens in de Bieb geleend…

    @ Terrebel, en leerzaam…

    @ Joke, Lingo is van veel later…

    @ Renesmurf, waarom stom?

    @ AvdAa, veel ouderen…

    @ Albert, tja, smaken verschillen…

    @ Sas, wees blij, jonkie!

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

