Mijn eigen Magnum P.I.

Tja, had manlief uitgerekend die dag niet zijn Hawaii-shirt aan, maar voor mij is hij er niet minder ‘Magnum P.I.’ om hoor. Wat een heerlijke twee dagen waren dat, rondtoeren in onze Chevy Camaro. Noemen ze dit nou toegeven aan je midlifecrisis?

My Magnum P.I.

15 gedachtes over “Mijn eigen Magnum P.I.

  1. @ gerda, dat was het zeker…

    @ Sas, indeed indeed…

    @ Renesmurf, ja, maar dit is wel een dure en onzuinige, niet zo groene manier beken ik ook wel weer…

    @ Natuurfreak, zeker weten… zonnig buiten, is zonnig humeur…

    @ London Caller, no… just Hawaii, traveling the Big Island…

    @ Han, WIJ, ik heb hem mede uitgezocht hoor…

    @ Sjoerd, dat is zeer zeker zo…

    @ Mrs. T, wat? De auto of het mannetje? ;-)

    @ Billy, o!

    @ Kiss & MakeUp, dat proberen we elke dag…

    @ KnutzEls, vooral voor onszelf hoor…

    @ Floor, dachten wij ook, voor twee dagen iig…

    @ AvdAa, leg uit!

    @ Joke, dat was het en nu genieten we nog na…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

