Hoe dom zijn ze daar bij FB?

Soms vraag je je heus af wie er bij Facebook al die vragen en opties bedenkt… vast niet het meest heldere (*ping*) licht, getuige het kadertje dat ik deze week weer voorbij zag komen op mijn profielpagina. Kijk even mee… en euhhhhh… wat zou het JUISTE antwoord toch zijn… volgens FB kan ik dát nu net niet kiezen… dat zal ik zelf moeten invullen, want meerkeuzetechnisch is alleen ‘Wageningen’ een optie.

FB vraag

10 gedachtes over “Hoe dom zijn ze daar bij FB?

  1. Ik heb er wel een waar ik weinig mee doe.Maakte het aan op vraag van de kleinkinderen maar het stoort me de keren dat ik er op kom heel vaak.Wat een rommeltje vaak daar en al die dingen die ze je proberen aan te strijken.

  2. @ Gerda, specifieke reden dat je geen FB hebt?

    @ Renesmurf, dan heb je me wel helemaal verkeerd ingeschat…

    @ Natuurfreak, ja, het drijft op reclame…

    @ Ad en Ineke, is ook niets voor jullie, geloof me…

    @ Joke, dat is blijkbaar nog best moeilijk…

    @ AvdAa, toch lees ik hier in de reactie al veel niet-FB’ers… je bent dus niet alleen…

    @ KnutzEls, helaas niet nee… volgende stap in de ontwikkeling…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

