Ze hebben er kennelijk schijt aan!

GRRRRRRRRR!!!

Zo, dat moest me even van het hart. Wat kunnen duiven ongelofelijk crap schijten zeg… mijn voorruit is niet van het kleinste formaat, maar toch weten zij hem in 1 dag voor minstens 50% vol te ‘schijten’.  Maar de kosten van de wasstraat kan ik niet bij de duivenfamilie declareren… daar draai ik dus mooi zelf voor op. En ik kan jullie zeggen: dat loopt dezer dagen behoorlijk in de papieren.

Leuk hoor, als je achterburen duiven houden, maar laten ze dan ZIJN auto en tuin vol schijten, en niet de mijne.

14 gedachtes over “Ze hebben er kennelijk schijt aan!

  1. @ Gerda, ik heb er idd schijt in… not happy!

    @ Renesmurf, dat gaat hem niet worden, en de gemeente doet ook al jaren niets, ondanks klachten die wij als buurt hebben neergelegd… helaas… vrijheid blijheid voor de duiven…

  2. Spijtig dat het zo loopt maar daar is weinig aan te doen..bewijs maar eens welke duif het deed.Gelukkig Chantal wonen er geen reigers want dan zag je geen steek meer.Natuurlijk kan ik je best begrijpen want dat is geen lachertje, die shit is ook heel moeilijk te verwijderen

  3. Pfff, wat een ellende zeg. Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt. Misschien een leuke kat om de vogels op afstand te houden?

  4. @ Billy, maar dan moet ik die weer gaan onderhouden, nog meer kosten…

    @ Jess, katten genoeg in de buurt, maar die helpen niet…

    @ Joke, dat is het zeker, vreet er meteen in…

    @ Sjoerd, die doen daar niets mee vrees ik…

    @ London Caller, I keep wondering, do you use Google Translate to read my blog?

    @ Dina, dat gaat niet helpen vrees ik…

    @ Sas, ook slachtoffer van poeperdepoep…

    @ AvdAa, leuk gevonden, shitzooi!

    @ KnutzEls, daar merk ik niets van…

    @ Natuurfreak, we hebben wel reigers maar die vliegen door naar de waterkant… gelukkig…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

