Hemnes

HemnesJawel, Ikea heeft weer eens aan mij bewezen dat zij erg goede handleidingen schrijven, degelijke meubeltjes leveren die op een zoldertje niet misstaan. Ik ben er dan ook prima in geslaagd (zelfs moet niet zo meewerkende arm) om mijn Hemnes ladekastje in elkaar te zetten, en hij ziet er net zo uit als zij hem laten zien. Ikea is voor mij winnaar op dat gebied… ik heb nog nooit iets daar gekocht dat niet eenvoudig in elkaar te zetten was, en ook niets wat van ‘waaibomenhout‘ is zoals ons vroeger vaak bij Leenbakker of Kwantum wel in de maag werd gesplitst. Niet alles wat ze verkopen is top of onze smaak, en in onze woonkamer staat ook niet zo veel Ikea-spul (op wat decoratie na), maar elders in  huis (vol)staat het altijd prima. En nu prijkt dus Hemnes op de zolder, met een mooi Ikea kunstplantje erop (want levende planten en Chantal; dat gaat pas ECHT NIET samen!)

14 gedachtes over “Hemnes

  1. IKEA is niks beter dan KWANTUM of de LEENBAKKER of de FYSK of welk andere bedrijf dan ook, maar ze leveren wel leuke spulletjes. Die binnen lekker lang meegaan.

  2. @ Gerda, niet alles is goed wat ze verkopen, maar je moet weten wat te kopen…

    @ Redstar, ik kan het gewoon niet… heb het niet in de vingers… ik onderken mijn beperkingen…

    @ Suske, ik vind klussen vaak zonde van mijn tijd…

    @ London Caller, Ikea does attract crowds…

    @ AvdAa, nee ik vergeet het niet, doe het te veel vaak…

    @ KnutzEls, veel mensen wel ja, hoe klein het item soms ook is, al is het maar voor de kaarsen…

    @ Jess, geinig en betaalbaar…

    @ Sjoerd, zo handig ben ik niet…

    @ Mrs.T., ik wel, de bedovertrekken zal ik er niet meer kopen, te dun en slecht van kwaliteit…

    @ Billy, daar zijn ze de laatste jaren erg groot in…

    @ Sas, zo ver is het hier niet hoor, 10% denk ik en dan vooral kleinere dingen…

    @ Renesmurf, dat ben ik dus niet met je eens, wat betreft kwaliteit staat Ikea echt hoger m.i….

    @ Natuurfreak, wij vroeger ook (Eindhoven, Delft) maar nu zit hij in Breda, 10 minuten van ons vandaan…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

