Luxe Bloggersprobleem

Er zijn een aantal mensen geweest die me hebben gevraagd of ik nog foto’s van onze vakantie ga plaatsen. Ik beken dat ik er niet grof mee gestrooid heb tot nu toe. Ik weet ook nog niet of ik ze allemaal ga delen, zeker niet hier. Maar de fotolog is nog altijd met het ‘hoofd’ in Frankrijk dus daar komt voorlopig ook geen ruimte vrij. Jeetje, een luxe probleem. Waar sommigen (foto)bloggers een writers- c.q. fotoblock hebben, heb ik er te veel… wat moet ik doen? HELLUPIEEEEE!

13 gedachtes over “Luxe Bloggersprobleem

  1. Haha, doe gewoon waar je zelf zin in hebt! Al zou ik het wel leuk vinden om wat van je vakantiefoto’s te zien om een kleine sfeerimpressie te krijgen. ;-)

  2. @ Renesmurf, dat doe ik dan ook maar…

    @ London Caller, I have done that, but I just feel like not sharing it all I think…

    @ Redstar, dat weet ik, maar dat is me te anoniem… ik wil het ook alleen delen aan een bepaalde groep denk ik…

    @ Jess, tja, collages dan misschien toch maar…

    @ Natuurfreak, zo is dat eigenlijk ook wel, wie weet over een paar maanden…

    @ Sjoerd, ja, zo doen ik het helemaal al niet meer… ;-)

    @ AvdAa, gelijk heb je…

    @ KnutzEls, afwachten voor jullie dan maar…

    @ Ad en Ineke, jullie hebben wel een voorkeurspositie, jullie krijgen het fotoalbum gewoon te zien…

    @ Joke, die link staat er, alleen daar is het nog altijd Frankrijk wat de klok slaat… voor nog een lange tijd…

    @ Ilse, meerderen met jou… ik denk nog even na…

    @ Gerda, dat wil ik juist niet… ik heb er al twee, en de losse accounts zijn zo anoniem…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

