Photo Friday – Autumn 2013

Autumn 2013 – dat behoeft geen verdere uitleg.

Autumn 2013 – Need I say more?

Photo Friday - Autumn 2013

11 gedachtes over “Photo Friday – Autumn 2013

  1. Mooie impressie van de herfst.
    Als ik mijn ogen dicht doe dan ruik en zie ik de kleuren van de herfst.

  2. Neen hoor! Ik was aan het scrollen in mijn reader en ik vind het zo leuk als ik kan raden van wie de foto is die nu tevoorschijn komt. En hupsakee ik had het juist met de jouwe. Je stijl is Chantal-stijl. Knap.

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

