Verwenochtend

De feestdagen weer overleefd allemaal? Wij wel hoor, gewoon lekker rustig  aan gedaan en vooral genoten van elkaars gezelschap. Vandaag een normale werkdag voor manlief en dus dacht ik, laat ik eens wat ‘me-time’ opnemen en me lekker door mijn vaste kapper in de watten laten leggen. Dus… vanochtend zit ik even lekker in zijn vertrouwde stoel voor een knip-en kleurbehandeling. Even lekker verwentijd voor me… Mmmmmm!

 

9 gedachtes over “Verwenochtend

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

