Zeldzaam

Ik heb inmiddels een foto-archief dat misschien wel richting de 100,000 foto’s gaat, maar één onderwerp is hierin toch wel zeldzaam en dat zijn foto’s van mijzelf met mijn ouders. Gelukkig heeft manlief er dit jaar eentje genomen toen we een laatste Hollands bakkie pleur namen op Schiphol. Geen hoogstaande kwaliteit, maar het gaat me juist ook niet om die kwaliteit maar om het moment. En op het scheiden van het jaar, wil ik deze foto dan ook graag delen. Meet my parents!

Parents

Klikken is vergoten!

15 thoughts on “Zeldzaam

  1. @ Sjoerd, zo is dat… de kwaliteit is niet de eerste insteek hier, maar het moment, het dierbare eraan… en dat is OOK kwaliteit…

  2. Ja, gek he? Zoveel foto’s en dan zelden een met je dierbaren erop. Maak er komend jaar nog maar een paar. Investering voor later.

  3. @ Redstar, ik ook niet, maar deze was het meer dan waard voor mij…

    @ Poussy, 1+1=3…

    @ Grietje, dat ben ik ook…

    @ KnutzEls, komt ook omdat ik zelf altijd de camera vastheb…

    @ Joke, van vroeger heb ik er ook niet zo veel, maar ik haal het nu wel in…

  4. De foto vertelt hoe de kwaliteit van de koffie op Schiphol is. Duur èn slecht van smaak. Ik spreek uit ervaring want we vliegen jaarlijks 5-6 keer naar Spanje en terug vanaf deze luchthaven.
    Gezellig die foto met je beide ouders, maar dat kan op jouw leeftijd. Onze oudste zoon van 1973 ;-) heeft ze ook nog allebei.
    Grtz Mara

  5. @ Billy, jij ook een mooie jaarwisseling…

    @ AB, zo is het maar net…

    @ Renesmurf, en die foto’s zijn je vast even dierbaar…

    @ Mara, ik vind die koffie wel meevallen, duur wel, maar ook best te drinken, al drink ik uiteraard wel Latte en geen gewone koffie… jullie zoon is dan een zeventiger net als ik (1972)…

    @ Gerda, spot on!

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

